CZ

Traineeship

Tilburg

Up to 40 hours

Starts all year through

Published on May 06, 2024

This vacancy is for Dutch speaking students only!

Jouw baan

Werken bij CZ is werk met betekenis

In het Young Professional programma, dat start in het eerste kwartaal van 2024, leiden we je op tot vakspecialist dankzij uitdagende opdrachten, intensieve vakinhoudelijke begeleiding en diverse trainingen gericht op persoonlijke ontwikkeling.

In tegenstelling tot een traineeship begin je direct in een functie die aansluit bij jouw achtergrond en interesse. Daarnaast ga je samen met andere young professionals uit verschillende vakgebieden aan de slag met een uitdagende CZ brede praktijkopdracht. Je leert daarmee de organisatie goed kennen en je gaat je bevindingen presenteren aan de directie van CZ. Jouw werk heeft impact op de zorg van de toekomst.

In de rol van online marketeer ben je verantwoordelijk voor de online sales, de activatie, engagement en behoud van onze klanten. Je bent daarbij de schakel tussen verschillende afdelingen en de contactpersoon naar ons online marketingbureau. In de praktijk werk je veel samen met andere collega’s zoals webanalisten, propositie- en productmarketeers, copywriters, designers en contentmanagers.

Dit krijg je van ons

  • Ontwikkelmogelijkheden - Keuze uit ruim aanbod opleidingen en trainingen.

  • Dynamische omgeving - Divsie Marketing en Verkoop typeert zich als een snelle, dynamische omgeving! 

  • Goede werk privé balans - Hybride werken met thuiswerkregeling .

Jouw Team

Jij bent van groot belang

Het team bestaat uit 18 collega's, waar je samenwerkt in diverse multidisciplinaire teams aan verschillende aspecten. Hoewel we verschillende achtergronden hebben, delen we een gemeenschappelijke focus: online marketing waarin wij een stap verder zetten voor onze klanten en potentiele klanten. Hier volgt een overzicht van de belangrijkste taken:


  • Dagelijks ben je bezig met het realiseren van de behoud, en activatiedoelstellingen en een goede klantreis voor onze verzekerden.
  • Je creëert op basis van facts and figures online campagnes met positieve contactmomenten en in het verlengde daarvan activaties.
  • Je rolt de campagnes uit, zorgt voor de voortgang, ontwikkelt en test nieuwe campagnes en analyseert deze grondig samen met je collega’s. Daarom zijn de skills samenwerken en plannen belangrijk in deze rol.

Jouw profiel

Dit neem je mee naar onze organisatie

  • Je hebt wo werk- en denkniveau wat bijvoorbeeld aantoonbaar is door een afgeronde wo opleiding in de richting van Marketing Management verdiepend in de online marketing;
  • Je hebt maximaal twee jaar werkervaring in een professionele omgeving;
  • Jij kan stilstaan bij je eigen ontwikkeling en kan hieruit leerdoelen opstellen;
  • Jij kan je nieuwe vaardigheden en kennis snel eigen maken;
  • Jij pakt kansen om je eigen ontwikkeling een stap verder te brengen wanneer deze zich voordoen, bijvoorbeeld bij trainingen en tijdens je werkzaamheden;
  • Jij bent digitaal en analytisch sterk; je hebt diepgaande kennis van data-gestuurd werken en online campagnes, SEO/SEA, social media, marketingautomatisering, conversie-optimalisatie, online beïnvloeding en contentmarketing. Je blijft graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen in marketing en data en experimenteert voortdurend met nieuwe benaderingen.

Ons aanbod:


  • Een mooi en super waardevol ontwikkeltraject van een jaar, waarin je wordt opgeleid tot Online Marketeer en je jezelf ontwikkelt op persoonlijk vlak;
  • Heel veel training on the job, waardoor je meteen praktijkervaring opdoet naast dit programma;
  • Een contract van een jaar op basis van 34 –38 uur waarin je je eigen talent verder kunt ontwikkelen en ruimte kunt creëren voor je eigen ideeën;
  • Wij zijn flexibel in het hybride werken waarbij thuis en flexibel werken de normaalste zaak van de wereld is;
  • Een goed salaris inclusief 13e maand en goede arbeidsvoorwaarden;

Om te zorgen dat we alle kandidaten op dezelfde manier beoordelen op geschiktheid voor deze functie, stellen we alle kandidaten dezelfde 2 vragen over competenties en 1 vraag vanuit de afdeling, om te zien hoe jouw profiel aansluit bij de functie. Besteed voldoende aandacht aan het beantwoorden; dit is samen met je cv de enige informatie waar we je in deze ronde op beoordelen. Je mag putten uit je werk, vrijwilligerswerk, opleiding, privésfeer enzovoorts. Gebruik per vraag niet meer dan 200 woorden en geef niet meer dan 2 voorbeelden.


  • Kun je een voorbeeld geven van een situatie waarin je een bestaande werkwijze ter discussie hebt gesteld, of waarvan je dacht: 'dat kan beter/handiger/logischer', eventueel ook als je er zelf niet direct persoonlijk belang bij had. Wat was je rol, wat heb jij ondernomen en wat was het resultaat?
  • Wat was voor jou de afgelopen twee jaar jouw grootste leermoment? Wat heb je geleerd en waarom heeft dit moment zoveel impact gemaakt?
  • Het is van groot belang dat je een kritische blik hebt, in staat bent zelfstandig beslissingen te nemen, en anderen kunt motiveren en overtuigen. Communicatie is dus van essentieel belang voor deze functie. Kun je een situatie beschrijven waarin je een beslissing hebt genomen en wat was het resultaat daarvan?

Wil je meer weten over de selectieprocedure, kijk dan op de Young Professional pagina op onze website. Ook vind je hier meer informatie over alle arbeidsvoorwaarden bij CZ. 

Apply now